Mi tam się tyle naklejek nie podoba, No ale z gustem się nie dyskutuje. Sam bym nie powiedział że bym się nie obejrzał za nim. Nie wszystkim to się musi podobać.
Offline
Prawda prawda...a ciekawi mnie Maniek ile wydałeś na tuning??;>
Offline
Nawet nie liczyłem, ale troche trzeba było. Głównie praca w wakacje, czasami w weekendy i się kase miało jak się chciało tuning zrobić. Teraz z pracą cienko właśnie. Ale może w te wakacje poleniuchuje xD Teraz dokupuje cześci dopiero jak troche kasy wpadnie. A potrzebuje jeszcze dzwonu i nowego paska(polini kevlar pękł i na TOP'ie ganiam, nie jest źle). I będzie full tuning xD
Offline
No panowie ten v-max w pomarańczowym roxie jest trochę przesadzony. Evo z przełożeniami długimi jedzie 120 - 140, a w tym gaźnik 17.5, zawór membranowy nie najlepszy, przełożenia seryjne, wydech leo vince - maximum 110 poleci
Offline
on na serio tyle leci ;p jak kto nie wiezy to niech wpada na zlot to zobaczy tego tego roxa ( bedzie dwori na zlocie podwaruunkiem ze nie sprzeda skuta) pogadacie sobie z wlascicielem i się przekonacie...
to kwestia dobrej regulacji...
Offline
V-max licznikowy??
Offline
Jak licznikowy to uwierzę bo od razu można odjąc 5-10 km/h....
Offline
JohnyBalag napisał:
Mój kolega ma yamahe neos leci mu 110 a ma sport tłumnik hebo wario i tyle ;p i 110 na prostej !!
Neos na praktycznie serii? Buhahahahaha.
Może 100ccm bo na pewno nie 50
Offline
JohnyBalag napisał:
Mój kolega ma yamahe neos leci mu 110 a ma sport tłumnik hebo wario i tyle ;p i 110 na prostej !!
Elvis02 napisał:
widocznie bardzo o niego dba
I widocznie albo on albo licznik bardzo kołuje
Offline
Bomba41 ale żeś w porę napisał...
Offline